domingo, 10 de febrero de 2013

Super Diseño a Mini Precios



Moltíssimes gràcies!!!!
No em cansaré de donar-vos les gràcies, Èlia (Superyuppies) i Sonia (Vitamina D), gràcies a vosaltres tot ha agafat molta empenta i PATCHCREU s'està enlairant.

Desprès de donar moltes voltes, mirar pressupostos... vaig decidir-me per Super Diseño a Mini Precios em fes el logo, imagotip, disseny del blog, targetes i segell, és a dir posar imatge a Patchcreu.


Encara no sé ben bé com vaig trobar-me amb elles a la xarxa. Casualitats...o el destí...

Primer vaig conèixer Vitamina D i vaig enllaçar amb Superyuppies i el seu projecte conjunt SDMP (Super Diseño a Mini Precios).
Quan el vaig veure,vaig pensar, si, és el que necessito! Disseny per a crafters, genial! I la veritat que estic encantada amb el resultat.


És molt facil treballar amb elles, mitjançant correu electrònic anavem dissenyant el logo, el blog.M'agrada molt la seva visió de dissenyar, tot amb linees molt netes.

Èlia i Sonia continueu així, que gràcies a vosaltres, moltes estem aconseguint que el nostre somni es vagi materialitzant.




Muchas gracias!!!!
No me cansaré de daros las gracias, Elia ( Superyuppies) y Sonia (Vitamina D), gracias a vosotras todo esta yendo viento en popa y Patchcreu está levantando el vuelo.

Después de dar muchas vueltas, mirar presupuestos... me decidí por Super Diseño a Mini Precios para que me hicieran el logo, imagotipo, diseño del blog, tarjetas y sello, es decir crear imagen para Patchcreu.



Todavía no sé bien bien como llegue a tropezarme con ellas por la red. Casualidad... o el destino....
Primero descubrí a Vitamina D y enlacé con Superyuppies y el proyecto conjunto de ambas, SDMP (Super Diseño a Mini Precios).
Cuando lo vi, pensé, sí, es lo que necesito! Diseño para crafters, genial! Y realmente estoy encantada con el resultado.




Es muy fácil trabajar con ellas, mediante correo electrónico se iba diseñando el logo, blog..Me gusta mucho su visión del diseño, todo con lineas muy limpias.

Elia y Sonia continuad así, que gracias a vosotras, muchas estamos consiguiendo que nuestro sueño se vaya materializando.

2 comentarios: